Trend Zone

Powered by MPI

Onsdag den 2. september

Programmet opdateres løbende.

MPI (Meeting professionals international) står i spidsen for programmet på Trend Zone. Onsdag er dedikeret til de nominerede til Danish meeting & event award. Kom og hør Danmarks dygtigste møde- og eventfolk fortælle om de cases, som har sikret dem deres nominering.

Dagen faciliteres af Majbritt Sandberg, President MPI Scandinavia, Co-founder af Pankaik Agency og Helle Svaneborg, Past President MPI Denmark og bestyrelsesmedlem af MPIs International Board of Directors.

Kl. 10.00 - 11.00

Best professional event

Mød 3 af de 4 nominerede og få inspiration til at planlægge konferencer og møder med fagligt indhold samt arrangere knivskarpe events, hvor læring og inspiration er i fokus, så du sikrer, at deltagerne går hjem med ny viden. 


1.Bureau: Brandvenue

Case: Event for Maersk Global Sales

Brandvenue skabte en 4 dages-konference for Maersk Global Sales, med 2300 deltagere fra 56 forskellige lande, på 6 forskellige venues i Madrid. Konferencen havde til formål at samle deltagerne og faciliterer videndeling, netværk og samarbejde, der kunne kickstarte den forenede internationale salgsenhed hos Maersk.

2. Bureau: Create Cph

Case: Event for Aldi

Opgaven for Create Cph var at samle 2500 medarbejdere og 500 leverandører på 6 konferencer spredt på 3 forskellige lokationer henover 3 sammenhængende dage med en tidsramme på kun 7 uger fra første brief til færdig eksekvering.

På kun 7 ugers skulle ALDI Danmark implementere en helt ny marketing strategi, og det krævede, at de fik taletid direkte til alt personale i alle deres 187 butikker.

3. Bureau: Eventually

Case: Welcome Home for HMD Global 

I tråd med HMDs slogan ”Home of the Nokia phones”, skabte Eventually “Welcome to your Nordic home in Barcelona”. En udendørs stand bygget som en landsby bestående af en samling træhuse med hver deres funktion – mødelokaler, F&B-områder, udstillingshus, etc. Formålet var brandawareness og leadgenerering i forbindelse med lanceringen af 5 nye Nokia telefoner.

Læs mere om kriterierne for Best professionel event her

Kl. 11.15 - 12.00

Best social event

Her vil 2 af de nominerede give dig, som planlægger fester/events, masser af inspiration til farverige events, der deltagerne omkring en uforglemmelig oplevelse.

  • Bureau: Humanic
    Case: Novo Nordisk – Collaboration Game
    Humanic fik til opgave af Novo Nordisk at lave et arrangement, som aldrig var set før. Arrangementet skulle involvere 350 medarbejdere, som alle skulle samarbejde på tværs af køn, alder og etnicitet, samtidig med at ingen flaskehalse eller ventetid måtte opstå.

  • An Agency
    Case: Faerch 50th Anniversary Tour
    Faerchs 50 års jubilæum, et event fra fredag til søndag, med 1100 deltagende medarbejdere fra både ind og udland. Eventet inkluderede hotel reservationer, lokal transport til og fra festarrangement, booking af internationale kunstnere og forplejning af deltagere samt tovholder på aktiviteter under lørdagsarrangementet. 


Læs mere om kriterierne for Best social event her

Kl. 12.15 - 13.00

Best sustainable event

De nominerede er: 

  • Bureau: Experiencepartner
    Case: Event for Dell Technologies

  • Novo Nordisk
    Case: Novo Nordisk personalefest Roskilde Dyrskue

  • Bureau: Rodkjær Event
    Case Kia, Go Green-kart

Læs mere om kriterierne for Best sustainable event her

Kl. 13.30 - 14.15

Best young talent

Vores branche har brug for unge talenter og hvis du vil vide mere om, hvordan du tiltrækker eller udvikler næste generation, så kom og hør de 3 nominerede bud på hvad, der er vigtigt for dem. 

Panelet er faciliteret af Karen Christina Spuur, der er ekspert inden for ledelse af unge og som vil fortælle mere om, hvordan arbejdsgivere kan de få det bedste ud af den energi, passion og stærke faglige kompetencer unge ansatte tager med sig ind på arbejdspladsen. 

De nominerede er: 

1. Amanda Natalie Fellov, Themes & Event Manager, DFDS
2. Anna Asmind Rosendal, Receptionistelev, Severin Kursuscenter
3. Mohammed Hamudii Chanchiry, Conference Manager, Scandic Sluseholmen

Facilitator: Karen Christina Spuur, Lektor i ledelse, organisation og kommunikation på Cphbusiness. 

Karen Christina Spuur har de seneste 10 år arbejdet med ledelse og er forfatter til bogen “Ledelse af unge - Hvordan man tiltrækker og fastholder med nærværende ledelse”.

Læs mere om kriterierne for Best young talent her

Kl. 14.30 – 15.15

Adfærdsdesign  og bæredygtighed

Sille Krukow er forfatter og medvært på det danske tv-show “Vanens Magt”, hvor hun nudger danskerne til bedre hverdagsbeslutninger. Hun er  nudging- og adfærdsdesignekspert, som tror på adfærd som nøglen til at drive globale forandringer, og en måde at indføre sundere, grønnere og sikrere beslutninger i hverdagen for flertallet.

I dette foredrag introducerer Sille Krukow grundlæggende teorier, indsigter og eksempler på, hvordan man kan tilrettelægge hverdagen og omgivelserne for at ændre adfærd, samt hvordan man kan nudge medarbejdere og forbrugere for at ændre dem i retning af mere bæredygtige, effektive og digitale arbejdsprocesser og forbrugsmønstre.

Sille Krukow, Nudging- og adfærdsdesignekspert

Kl. 15.30 - 16.30

Solution Zone - Find de bedste løsninger (Kræver tilmelding)

Savner du som mødeplanlægger sparring med andre mødeplanlæggere og inspiration til nye måder at gøre tingene på?

I Solution Zone lover vi dig god sparring og videndeling om konkrete udfordringer og løsninger i arbejdet med at skabe endnu bedre arrangementer.

Workshops afholdes i samarbejde med MPI (Meeting Professionals International) og afvikles 2 gange i løbet af EXPO’en. 

  • Onsdag den 2. september kl. 15.30-16.30
  • Torsdag den 3. september kl. 13.45-14.45

Du giver input til emner på workshoppen ved din tilmelding. Det kunne f.eks. være corona-sikkerhed, digitalisering, bæredygtighed etc. Baseret på alle deltageres input vælger vi de emner, som vi vurderer har størst relevans for flest.

Du tilmelder dig Solution Zone ved at sende en mail til nmee@kursuslex.dk

Din tilmelding skal indeholde navn, virksomhed, mobilnummer og en beskrivelse af de arbejdsrelaterede udfordringer, du godt kunne tænke dig at arbejde med på workshoppen. 

 

 

ANNONCE:

Partner