Best professionel event

Nominerede 2020

  • Brandvenue - Maersk Global Sales
    Brandvenue skabte en 4 dags-konference for Maersk Global Sales, med 2300 deltagere fra 56 forskellige lande, på 6 forskellige venues i Madrid.

    Konferencen havde til formål at samle deltagerne og faciliterer videndeling, netværk og samarbejde, der kunne kickstarte den forenede internationale salgsenhed hos Maersk.

    Brandvenue kreerede vidensdelings workshops. Faciliterede ændringen som medarbejderne skulle undergå, på 2 scener, for at visualisere fortid og nutid med det formål bedst at kunne påvirke medarbejdernes mind-set til forandringen. Deltagerne mødte store samarbejdspartnere og blev derefter delt ud i ”break out-rooms”, for at fordybe sig i enkelte segmenter for derigennem bedre at kunne skabe vækst i fremtiden, på tværs af landegrænser.

    Konferencen endte med en deltager tilfredshedsanalyse og scorede 4,9 ud af 5.

  • Capital Event - Audi Brand Day
    Capital Event, medarbejderkonferencen Audi Brand Day 400 deltagere. Formålet med dagen var at medarbejderne skulle føle samme service, som kunderne hos AUDI føler. Dertil skulle eventet skabe stærke bånd på tværs af organisationen og stolthed for brandet internt. For at understøtte den personlige oplevelse, fik deltagerne udleveret et navneskilt med chip, så digitale enheder kunne følge og interagere med deltageren via personlige spørgsmål og push meddelelser. Sideløbende havde Capital Event skabt en interaktiv foto konkurrence, som blev afviklet i sammenspil med det personaliserede medie. Foto og højdepunkter fra dagen blev delt sidst på aftenen inden Audi Night Club, afrundede arrangementet.

  • Create Cph – Aldi
    Opgaven for Create Cph var at samle 2500 medarbejdere og 500 leverandører på 6 konferencer spredt på 3 forskellige lokationer henover 3 sammenhængende dage med en tidsramme på kun 7 uger fra første brief til færdig eksekvering.

    På kun 7 ugers skulle ALDI Danmark implementere en helt ny marketing strategi og det krævede at de fik taletid direkte til alt personale i alle deres 187 butikker.

    For at kunne kommunikere med alle ansatte og for at butikkerne ikke skulle lukke, var det nødvendigt at dele personalet op i 2 grupper og afvikle alle events forskudt på 2 forskellige dage.

    Create Cph afviklede i alt 6 konferencer på 3 lokationer på 3 dage i henholdsvis formiddags- og eftermiddagsarrangementer.

    Tidsplanen var udarbejdet, så det var muligt for ledelsen og skuespillerne at kunne nå at komme fra den ene lokation til den anden i bus samme dag. Det var desuden et vigtigt parameter, at personalet udelukkende fik ALDI mad serveret før, under og efter eventen, hvilket gav Create Cph en del ekstra arbejde, for at få butiksindpakket og indkøbt mad fra Aldis egne butikker og få det integreret i lokationernes egne industri køkkener.

    2 dage efter den sidste butiksmedarbejderkonference om fredagen, skulle der også afholdes intern team event, hvor hele salgs- og marketingholdet blev opdateret på hele marketingplanen.

    Samtidigt med denne event, gjorde Create Cph klar til leverandørkonferencen, som skulle afholdes dagen efter. Til denne event, blev der bygget en mini demo ALDI butik inde på selve lokationen, så kunderne havde mulighed for at se de nye produkter, den nye indpakning, den nye visuelle strategi og ideer for fremtidens detail.


  • Eventually - Welcome Home for HMD Global
    I tråd med HMDs slogan ”Home of the Nokia phones”, skabte Eventually “Welcome to your Nordic home in Barcelona”. En udendørs stand bygget som en landsby bestående af en samling træhuse med hver deres funktion – mødelokaler, F&B-områder, udstillingshus, etc.

    Formålet var brandawareness og leadgenerering i forbindelse med lanceringen af 5 nye Nokia telefoner. Husene blev indrettet som rigtige hjem for at skabe en indbydende atmosfære, hvor gæsterne kunne føle sig hjemme og i trygge hænder – og samtidig genkende brandet i standen.